· Το επιχείρημα της «προστασίας των χορηγών» [στα πλαίσια του «Ταμείου Φιλιππας»] πίννει τζιαι νερό γενικότερα παντως.
· Το επιχείρημα της «προστασίας των χορηγών» [στα πλαίσια του «Ταμείου Φιλιππας»] πίννει τζιαι νερό γενικότερα παντως.
Συνήθως οι εταιρείες τζιαι οι επιχειρηματίες
θέλουν να δημοσιοποιούν τες αγαθοεργίες για διάφορους λόγους: για μειωμένη
φορολογία, για να δεικτούν ότι δεν είναι φαγάνες τζιαι διούν τζιαι ένα
ξεροκόμματο στους πληβίους (να θυμίσω την Άντρη που έπαιρνε 2-3 σακκουλλουθκια
ρύζι μετά το κούρεμα στα κοινωνικά παντοπωλεία, κρατόντας τσάντες που εκάμναν
μισό διαμέρισμα), αλλά τζιαι στα πλαίσια τζιείνου που λέγεται εταιρική
κοινωνική ευθύνη. Τρανό παράδειγμα η Τράπεζα Κύπρου με το Ραδιομαραθώνιο που
ενώ οι κοινότητες/ ομάδες/ οργανισμοί των ΑΜΕΑ κατακεραυνώνουν τον θεσμό του
ραδιομαραθωνίου ως αποτυχημένο ή έστω παλιο ως προσέγγιση, τα ΜΜΕ παρουσιάζουν
την Τράπεζα ως μέγα ευεργέτη. Αξιζει να αθθυμηθουμεν τζιαι διάφορες
μεγαλουπεραγορές που κάμνουν ολόκληρες διαφημίσεις για τα προγευματα που
προσφέρουν σε σχολεία.
Επομένως
το να μεν θέλει κάποιος που τούτους ούλλους να γνωστοποιηθεί η φιλανθρωπική του
δράση – ενναιν που διακριτικότητα J
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου