· Όταν ο μύθος κάποιου «Ηρώδη» [την εποχή της παραδοσιακής Βίβλου] γίνεται θέαμα βομβαρδισμών με στόχο την γενοκτονία, σε διεθνή αναμετάδοση, τότε ίσως να εν καλά να αθθυμουμαστεν ότι η ανθρώπινη Ιστορια εν εξελικτική τζαι συνθετική – ακόμα τζαι οι θεοί που γοητεύουν σαν «παιδική αθωότητα» εν σύνθεση πολιτισμών, σαν υπενθύμιση ότι εν υπαρχουν ανώτεροι τζαι κατώτεροι λαοί, εφευρέτες θρησκειών, ή περιούσιες φαντασιώσεις... Οι θρησκειες τζαι σαν πολιτισμικα σύμβολα σύγκλισης....


·         Όταν ο μύθος κάποιου «Ηρώδη» [την εποχή της παραδοσιακής Βίβλου] γίνεται θέαμα βομβαρδισμών με στόχο την γενοκτονία, σε διεθνή αναμετάδοση, τότε ίσως να εν καλά να αθθυμουμαστεν ότι η ανθρώπινη Ιστορια εν εξελικτική τζαι συνθετική – ακόμα τζαι οι θεοί που γοητεύουν σαν «παιδική αθωότητα» εν σύνθεση πολιτισμών, σαν υπενθύμιση ότι εν υπαρχουν ανώτεροι τζαι κατώτεροι λαοί, εφευρέτες θρησκειών, ή περιούσιες φαντασιώσεις... Οι θρησκειες τζαι σαν πολιτισμικα σύμβολα σύγκλισης....

Γιώργος Πήττας

Αυτές τις μέρες, από τον καιρό των Ελλήνων γιορτάζονταν η γέννηση του Σωτήρος, του Θείου Βρέφους, του Καλού Ποιμένα. Δηλαδή, του Θεού Διονύσου, του Βάκχου, αυτού που οι μετέπειτα δημιουργοί των ενοχών και των αμαρτιών πάσχισαν να υποτιμήσουν σε «θεό του κρασιού και της ευθυμίας και όπα-νινανάϊ» διαφθείροντας έτσι την έννοια της Μέθεξης. Ο νεαρός Διόνυσος που βλέπουμε στην εικόνα, είναι έργο του Giovanni Francesco Romanelli (1610-1662)

Θεόδωρος Πέππας

Και του Μίθρα και του Sol Invictus

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

· Βοηθώντας τον Αριστο Μιχαηλίδη να μάθει νάκκον την ιστορία του Γρίβα με τεκμήρια του ίδιου..

Ποιούς παρακολουθούσε η ΚΥΠ; Οι δημοσιογράφοι μάλλον είναι αρκετά πειθήνιοι ή φοβισμένοι ακόμα να ζητήσουν τη δημοσιοποίηση της λίστας αυτών που παρακολουθούσε η ΚΥΠ, αλλά ο χώρος των ακτιβιστών/τριων, που σίγουρα ήταν στόχος και με βάση την ειδικότητα της εταιρείας, είναι πολίτες που μπορούν να το απαιτούν

· Μια ακόμα χαριτωμένη «σύμπτωση» - απαλλαγή για τις μίζες του ΣΑΠΑ από συναγερμικο δίκτυο;