· Όταν ο μύθος κάποιου «Ηρώδη» [την εποχή της παραδοσιακής Βίβλου] γίνεται θέαμα βομβαρδισμών με στόχο την γενοκτονία, σε διεθνή αναμετάδοση, τότε ίσως να εν καλά να αθθυμουμαστεν ότι η ανθρώπινη Ιστορια εν εξελικτική τζαι συνθετική – ακόμα τζαι οι θεοί που γοητεύουν σαν «παιδική αθωότητα» εν σύνθεση πολιτισμών, σαν υπενθύμιση ότι εν υπαρχουν ανώτεροι τζαι κατώτεροι λαοί, εφευρέτες θρησκειών, ή περιούσιες φαντασιώσεις... Οι θρησκειες τζαι σαν πολιτισμικα σύμβολα σύγκλισης....
· Όταν ο μύθος κάποιου «Ηρώδη» [την εποχή της παραδοσιακής Βίβλου] γίνεται θέαμα βομβαρδισμών με στόχο την γενοκτονία, σε διεθνή αναμετάδοση, τότε ίσως να εν καλά να αθθυμουμαστεν ότι η ανθρώπινη Ιστορια εν εξελικτική τζαι συνθετική – ακόμα τζαι οι θεοί που γοητεύουν σαν «παιδική αθωότητα» εν σύνθεση πολιτισμών, σαν υπενθύμιση ότι εν υπαρχουν ανώτεροι τζαι κατώτεροι λαοί, εφευρέτες θρησκειών, ή περιούσιες φαντασιώσεις... Οι θρησκειες τζαι σαν πολιτισμικα σύμβολα σύγκλισης....
Γιώργος Πήττας
Αυτές
τις μέρες, από τον καιρό των Ελλήνων γιορτάζονταν η γέννηση του Σωτήρος, του
Θείου Βρέφους, του Καλού Ποιμένα. Δηλαδή, του Θεού Διονύσου, του Βάκχου, αυτού
που οι μετέπειτα δημιουργοί των ενοχών και των αμαρτιών πάσχισαν να υποτιμήσουν
σε «θεό του κρασιού και της ευθυμίας και όπα-νινανάϊ» διαφθείροντας έτσι την
έννοια της Μέθεξης. Ο νεαρός Διόνυσος που βλέπουμε στην εικόνα, είναι έργο του
Giovanni Francesco Romanelli (1610-1662)
Και του Μίθρα και του Sol Invictus
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου