Η επικοινωνιακή προεκλογική



Με δεδομένο ότι την τελευταία δεκαετία τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης κατάφεραν να λειτουργούν σαν παράλληλη Δημόσια σφαίρα, το παιχνίδι δεν θα παιχτεί μόνο στα καθεστωτικά ΜΜΕ [εφημερίδες, τζαι τηλεόραση – τζαι σε κάποιο βαθμό το ραδιόφωνο] αλλά τζαι στο ίντερνετ. Η αυξανόμενη τάση για αποχή, μπορεί να κινητοποιηθεί [ή έστω να πληροφορηθεί] μέσω ίντερνετ. Στα καθεστωτικά ΜΜΕ αυτό που αναμένεται να φανεί είναι πόσο εξαρτημένες [από τον ΔΗΣΥ] θα είναι οι τηλεοράσεις. Από τις εφημερίδες, Πολίτης και Αλήθεια είναι κομματικοί του ΔΗΣΥ σε διάφορες παραλλαγές, ενώ ο Φιλελεύθερος κρατά μια απόσταση ισορροπίας ανάμεσα σε Χριστοδουλίδη [που φαίνεται να τον στηρίζει μια πτέρυγα δημοσιογράφων τζαι αρθρογράφων] τζαι τον Αβέρωφ [που έχει το δικό του δίκτυο τζαι λογικά εξαρτήσεις]...

Σε τούτο το επίπεδο, το επικοινωνιακό, θα είναι μια ενδιαφέρουσα προεκλογική. Γιατί υπάρχει μια σαφής καχυποψία απέναντι στα καθεστωτικά/θεσμικά ΜΜΕ... Αλλά τζαι γιατί η ατζέντα μπορεί να κινείται μεταξύ των καθεστωτικών τζαι των ΜΚΔ...

Τζαι θα φανεί αν μπορεί να εμφανιστεί μια άλλη ατζέντα που τζήνη που θα προωθούν οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ με τα ανάλογα συμφέροντα..


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επίπεδο γελοιότητας με το συμπάθκειο – τα κοπελλούθκια του Χριστοδουλίδη πρέπει να πηαίνουν σχολείο με κρατική επιχορήγηση;

· Βοηθώντας τον Αριστο Μιχαηλίδη να μάθει νάκκον την ιστορία του Γρίβα με τεκμήρια του ίδιου..

Μια απλή ερώτηση είναι: Ο Χάρης Γεωργιάδης έσιει συμφέροντα σε επενδυτικό ταμείο που συνδέεται με τραπεζιτικά συμφέροντα;