Ο «Ναός της Αφροδίτης» σαν σκάνδαλο και το συγκυριακό χιούμορ: κάποιοι φρόντισαν για να απαλλαγούν οι υπεύθυνοι, γιατί εμπλέκονταν «γνωστοί»; Και εδώ δεν μπορούσαν να υπολογίσουν ούτε πόσοι μάρτυρες χρειάζονταν, ούτε να τους φέρουν από το εξωτερικό, ούτε να ψάξουν τα απλά δεδομένα της ιδιοκτησίας; [και όταν το χιούμορ της τυχαίας συγκυρίας συμπίπτει παραδόξως με τις υποψίες για το «αποχευτετικό της συγκάλυψης»;]



Όταν επισκέφθηκε την περασμένη βδομάδα τη Λεμεσό ο κ. Χάσικος, οι δημοσιογράφοι που ξέρουν/κατανοούν, όπως ίσως και η κοινή γνώμη ευρύτερα, τα δεδομένα της «απαλλαγής» των εμπλεκομένων στο «ναό της Αφροδίτης», τον ρώτησαν. Ο κ. Χάσικος προσπάθησε να αποφύγει το θέμα και το έριξε, όπως κάνει συνήθως, στους «προηγούμενους». Όταν, όμως, τον διέψευσαν και ζητήθηκε να δημοσιοποιηθούν δεδομένα, ο κ. Χάσικος «έκρυψε» - διότι τα δεδομένα από το ίδιο του το υπουργείο δείχνουν ότι είναι η κυβέρνηση στην οποία συμμετέχει, που φαίνεται να επέτρεψε την διαδικασία να προχωρήσει το θέμα – ακυρώνοντας την έρευνα που είχε ξεκινήσει η «προηγούμενη» κυβέρνηση. Και ήταν βέβαια η ίδια κυβέρνηση, και η γενική εισαγγελία που διόρισε, που με ένα εντυπωσιακό τρόπο κατάφερε να οδηγήσει το θέμα στο δικαστήριο για να απορρίψει η υπόθεση. Και όταν αυτά τα παραδέχεται και ο καθεστωτικός τύπος, όπως ο Πολίτης, τότε η κυβέρνηση θέλει να αλλάξει θέμα. Το ποιά συμφέροντα κρύβονται πίσω από το θέμα του Ναού και ποιούς ήθελε τελικά να απαλλάξει η εισαγγελία ή η αστυνομία είναι πια ανοικτό ζήτημα. Ένα σκάνδαλο που αν συγκρίνει κάποιος την στρατηγική της εισαγγελίας στην Πάφο, όπου έβγαζε εντάλματα σύλληψης αλλοδαπών κλπ, δείχνει και το είδος της χρήσης της «δικαιοσύνης».

Ιδού κατ’ αρχή απόσπασμα από την ανακοίνωση του Υπουργείου εσωτερικών για τα δεδομένα που προσπάθησε να λογοκρίνει ο κ. Χάσικος με την παραπομπή στους «προηγούμενους» [απ’ το δημοσίευμα της Καθημερινής, που υπογράφει ο  Γιάννης Κωστακόπουλος – εννοείται ότι στις έντυπες εκδόσεις το σκάνδαλο της συγκάλυψης, εξαφανίστηκε. Η υπακοή δημοσιογραφία των εκδοτών;
«Μέσα από σειρά κατ’ εξακολούθηση παρανομιών ανεγέρθηκε η επιβλητική αίθουσα δεξιώσεων στην Παλώδια, που αποδείχθηκε ότι λειτουργούσε ως πορνείο, διευκρινίζει το Υπουργείο Εσωτερικών. Σύμφωνα με ανακοίνωση του «τον Οκτώβριο του 2012, η Επαρχιακή Διοίκηση Λεμεσού, ενεργώντας αυτεπάγγελτα, σε σχέση με την έναρξη οικοδομικών εργασιών χωρίς άδεια οικοδομής στο τεμ. 17, Φ/Σχ. 53/32 στην κοινότητα Παλώδιας και μετά από διερεύνηση απέστειλε επιστολή στον Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας για να προχωρήσει στη λήψη δικαστικών μέτρων εναντίον της ιδιοκτήτριας εταιρείας και του Διευθυντή. Ο Γενικός Εισαγγελέας, στις 24/10/2012, διόρισε ιδιώτη Δικηγόρο, για νομική εκπροσώπηση της Κυπριακής Δημοκρατίας, ο οποίος και καταχώρησε ποινική υπόθεση στο Δικαστήριο Λεμεσού εναντίον των συγκεκριμένων κατηγορούμενων».
«Ολονυχτίς το χτίζανε»
«Στις 8/11/2012 εκδόθηκε Διάταγμα Αναστολής Εργασιών- επισημαίνεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου Εσωτερικών- στην απουσία των κατηγορούμενων και η κυρίως υπόθεση και ο έλεγχος του διατάγματος ορίστηκε στις 30/11/2012. Ο κατηγορούμενος δεν παρουσιάστηκε στο Δικαστήριο και εξεδόθη ένταλμα σύλληψης εναντίον του και το Προσωρινό Διάταγμα έγινε Απόλυτο και δόθηκε σε επιδότη για να το επιδώσει. Έκτοτε, ακολούθησαν διαδοχικές αναβολές επειδή ο κατηγορούμενος στην αρχή δεν εντοπιζόταν και αργότερα προσκόμιζε πιστοποιητικά ασθενείας. Στο μεταξύ, οι παράνομες οικοδομικές εργασίες συνεχίζονταν, κυρίως κατά τις βραδινές ώρες.
Στις 28/02/2014 ο κατηγορούμενος παρουσιάστηκε ενώπιον του Δικαστηρίου και παραδέχθηκε τις εναντίον του δύο κατηγορίες. Στις 26/6/2014 το Επαρχιακό Δικαστήριο Λεμεσού εξέδωσε καταδικαστική απόφαση, επιβάλλοντας πρόστιμο. Επιπρόσθετα, εκδόθηκαν Διατάγματα Κατεδάφισης τόσο εναντίον της κατηγορουμένης Εταιρείας όσο και του δεύτερου κατηγορουμένου (του Διευθυντή) προσωπικά. Εάν αμελήσουν να υπακούσουν στο Διάταγμα εντός δύο μηνών ο Διευθυντής υπόκειται σε σύλληψη και η περιουσία σε κατάσχεση».
Το σκάνδαλο είναι τέτοιο που μέχρι και το κόμμα του Περδίκη ρώτησε τα αυτονόητα που «κατανοεί» κοινωνία, αλλά τα ΜΜΕ σφυρίζουν «αδιάφορα» λες και υπάρχουν δυο επίπεδα «αλήθειας» - η βολική που κατασκευάζεται και η πραγματική που λογοκρίνεται;

«Ποιος ηλεκτροδότησε το κτίριο αυτό; Ποιος μαζεύει τα σκουπίδια; Ποιος του παρέχει ύδρευση; Προφανώς, διάφορες αρχές αυτής της χώρας, οι οποίες δεν φαίνεται να ενδιαφέρθηκαν για την νομιμότητα και για τις παράνομες δραστηριότητες που φιλοξενούσε. Προφανώς, κάποιοι επωφελούνται από τη συγκάλυψη και την ανοχή. Καλό θα ήταν να διερευνηθεί από την Αστυνομία και αυτή η ενδιαφέρουσα πτυχή», προτείνουν οι Οικολόγοι.

Αφού, λοιπόν, η πραγματικότητα λογοκρίνεται από τα ΜΜΕ μόνο το χιούμορ μπορεί να διαπεράσει το φράγμα – αναδημοσίευε εδώ ένα χιουμοριστικο κείμενο που στάλθηκε στην Δ.Α. και το οποιο μπορει να αναφερεται σε ευρυτερα φαινομενα και σε ανύποπτο χρόνο. Αλλά η ανταπόκριση των αναγνωστών στο ίντερνετ μάλλον έδειξε ότι έξω από το κλειστό κύκλωμα, η κοινή γνώμη όχι μόνο κατανοεί, αλλά και απολαμβάνει το χιούμορ των προσπαθειών μερικών να λογοκρίνουν και να μετατοπίσουν.

Θα δημοσιεύσουμε οποιαδήποτε διάψευση – έστω και του χιούμορ…J
Η Μαροκινή πεταλουδίτσα, ο Υπεράνθρωπος, η Υπεράνθρωπος και ο Βοηθός Γάμα

«Όλο αυτό έγιναν τον Οκτώβριο μήνα του 2014 προ Χριστού και καμιά μα καμιά σχέση δεν έχουν με την σημερινή εποχή. Οποιαδήποτε ομοιότητα είναι παντελώς συμπτωματική.»




Ένα ωραίο καλοκαιρινό φεγγαρόλουστο βράδυ, αρχές του Ιούλη κατά τις 3 το πρωί κατά που το είχαν συνήθειο όλες οι πεταλουδίτσες που δεν έβρισκαν ταίρι τράβησαν για το ορθάδικο «Dolce» στην οδό Προδρόμου στην Πόλη «Λήδρα» της Νήσου Κύπρου.


Εκεί πήγε και η Μαροκινή με τον Dickran τον ερωμένο και ομοεθνή της. Θές το ποτό, θες η κάνναβη, ο Dickran έκανε καυγά και τράβηξε μαχαίρι κατά του Μπάχα του καντηλανάφτη από το Ιδάλιον. Οι φρουροί ασφαλείας τότε επενέβηκαν και ακολούθησε συμπλοκή. Συνελήφθηκε τότε ο Dickran και η Μαροκινή και τους πήγαν στο Αρχαίο ΤΑΕ της Πύλης Παλαίπαφου.

Κατέφθασαν τότε εκεί ο Υπεράνθρωπος και η Υπεράνθρωπος για να επιληφθούν της υπόθεσης.

Ο Dickran δεν είχε χαρτιά και ο Νόμος ακολούθησε την πορεία του και απελάθηκε. Η Μαροκινή όμως η οποία είχε και πλαστά χαρτιά δεν απελάθηκε στην χώρα της. Ο Υπεράνθρωπος κατάρτισε σχέδιο με πρωταγωνίστρια την Μαροκινή. Εκεί έξω στην Αμαθούντα λειτουργούσε Σχισματικός Ναός της Αστάκτης ή της Venus ο οποίος αρνείτο να πληρώσει φόρο υποτελείας στους ιερείς του Διοικητηρίου Λήδρας.

Υπήρχαν εκεί 16 ιέρειες, τρεις αλλοδαποί ιερείς και ένας μυημένος Κύπριος. Καινούριος ναός πολυτελέστατος. Το λοιπόν η Μαροκινή θα εμυήτο στο σχισματικό αυτό Ναό, θα εισερχόταν μέσα και κατά την διάρκεια της ιεροτελεστίας και της μυστηριακής συνουσίας όταν αθώος στρατιώτης του Διοικητηρίου θα ήταν εντός του οντά 18 θα εισέρχονταν οι στρατιώτες του Διοικητηρίου, θα τους συλλάμβαναν όλους και τότε οι αρχιερείς του σχισματικού Ναού θα εξαγόραζαν την ελευθερία τους και κανένα τυχαίο καλοήρι θα επλήρωνε την νύμφη.

Εις αντάλλαγμα η Μαροκινή θα γινόταν επίτιμη πολίτης με βούλα της Λήδρας. Έτσι και έγινε. Πήγε στον Ναό η Μαροκινή η ώρα 9:00. Πήγε με τον νεαρό αθώο στρατιώτη στον οντά 18 η ώρα 10:00 και η ώρα 10:10 μπούκαρε η στρατιωτική δύναμη του Διοικητηρίου.

Ο Υπεράνθρωπος και η Υπεράνθρωπη βρέθηκαν αμέσως στο Διοικητήριο Αμαθουσίων. Εκεί συνέστησαν την προσοχή στους Αρχιερείς. Ο Ρούσος Αρχιερέας προσέφερε τότε γην κα υδωρ για να τα μοιραστεί ο Υπεράνθρωπος και ο Βοηθός Γάμα τους οποίους γνώριζε από προηγούμενες επισκέψεις στο Ναό.

Ήβραν και ένα καλοήριν οδηγό αρμάτων και του έταξαν και εκείνου 100 χιλιάδες ταλάντια για να αποδεχθεί την ευθύνη και να εξοστρακιστεί για μια περίοδο από την Αμαθούσιο Πόλη και τον πήραν στην Αγορά για να γίνει Δίκη από τους Αμαθούσιοπολίτες σε ευχερή χρόνο.

Εγελάσαν όμως του καλοϊρκού και τα σπούρτισε όλα. Και γελούσαν και θυμώσαν οι Κύπριοι και ηθέλαν ονόματα. Ήθελαν να μάθουν διακαώς τους επισκέπτες του Ναού.
Για αυτό σαν άρχισε η δίκη μαζεύτηκαν οι πλείστοι κάτοικοι των Αμαθουσίων και όχι μόνο στην Αγορά να συζητήσουν το θέμα. Οι επαΐοντες κάθονταν στο άλσος των Ομολογητών. Ήταν εκεί και ο Βοηθός Γ. Έστειλαν και πόρνες της δημοσιογραφίας να ακούσουν την συζήτηση. (Πρώτος ρήτορας) ο εκ Λεμεσού Άζινος ο οποίος στρέφοντας με νόημα το κεφάλι προς το Διοικητήριο και τους Ομολογητές του είπε σε στίχο δεκαπεντασύλλαβο:
«είσαστε μουζεβίρηδες και οι λας αναγελούν σας.
Ούλλοι γαμήσιν θέλετε να σωρευτεί ο νους σας».

Αιτιολογήθηκε ο Άριστος ρήτορας εκ μέρους του Εισαγγελέως και είπε:
«Άζινε είσαι αζουλιάρης γιατί δεν πήγες στο Ναό
και οι λας αναγελούν αλλά ψηφίζουν τους τζίνους που τους διορίζουν».
Ο Άζινος ξεροκατάπιε γιατί το επιχείρημα ήταν όντως διαλεκτικό αλλά γρήγορα αποκρίθηκε:
«Ίντα χαπάρκα Άριστε, πως πας με τούντην κρίση;
Αν δεν δουλέυκει ο εισαγγελεύς γυρίζει στο γαμήσι».

Τότε ξεπρόβαλε από τα ύψη ο μακαρίτης αστυνόμος Τζέλλας και στρεφόμενος προς τον Άζινο του είπε:
«Άζινε μην κάνεις φασαρίες. Στον καιρό μου επήε φυλακή ο βαφτιστικός του Βενιαμίν για να μάθει να κλείνει το ρήμα τρώγω. Τον έβαλε φυλακή η δικαστής που ήταν γεναίκα του δικαστή Φινιώτη. Εδωροδοκείτο.  Αλλά όπως είπε ο Τζέλλας ήξερε μόνο το τρώγω και δεν ήξερε ότι είναι τρώγω, τρώγεις, τρώγει, τρώγομεν, και πήγε φυλακή για να μάθει να κλείνει το ρήμα τρώγω».

Αποκρίθηκε τότε ο Άζινος και του είπε «εσείς τρώγετε και οι άλλοι πεινούν και τότε ο Τζέλλας του είπε: «Μακάρι Άζινε να είσεν φαϊ για ούλλους».

Η συζήτηση συνεχίζεται…
Το υπόλοιπο μέρος του πάπυρου δεν έχει ακόμη αποκρυπτογραφηθεί.

Όλο αυτό έγιναν τον Οκτώβριο μήνα του 2014 προ Χριστού και καμιά μα καμιά σχέση δεν έχουν με την σημερινή εποχή. Οποιαδήποτε ομοιότητα είναι παντελώς συμπτωματική.

Παντελής Πουλιόπουλος


Υ.Γ. προς αποφυγήν παρεξηγήσεων – πέρα από την ελευθερία του υποσυνείδητου που δικαιούται το χιούμορ.





Θα επανερχόμαστε….
το θέμα είναι ανοικτό..στην πρίζα..:)


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επίπεδο γελοιότητας με το συμπάθκειο – τα κοπελλούθκια του Χριστοδουλίδη πρέπει να πηαίνουν σχολείο με κρατική επιχορήγηση;

· Βοηθώντας τον Αριστο Μιχαηλίδη να μάθει νάκκον την ιστορία του Γρίβα με τεκμήρια του ίδιου..

Μια απλή ερώτηση είναι: Ο Χάρης Γεωργιάδης έσιει συμφέροντα σε επενδυτικό ταμείο που συνδέεται με τραπεζιτικά συμφέροντα;