Χαριτωμένες συγχίσεις. Όταν ο Αριστος Μιχαηλίδης αποκαλεί τις περιοχές της Κυπριακής Δημοκρατίας «νότο» - Ή πως το Ως Δαμέ απελευθέρωσε τζαι την χρήση της γεωγραφικής αναφοράς στον δημόσιο λόγο



·         Χαριτωμένες συγχίσεις. Όταν ο Αριστος Μιχαηλίδης αποκαλεί τις περιοχές της Κυπριακής Δημοκρατίας «νότο». Ή πως το Ως Δαμέ απελευθέρωσε τζαι την χρήση της γεωγραφικής αναφοράς στον δημόσιο λόγο..

Το απόσπασμα είναι από το κείμενο του Α. Μιχαηλίδη, υπεύθυνου σύνταξης του Φιλελευθέρου το Σάββατο, 3/4. Το κείμενο αναλώνεται [νομίζει ο κ. Άριστος] να απαντά στον Τατάρ που είπε ότι η ΕΟΚΑ σκότωσε τουρκοκύπριους κλπ. Ο καυγάς για όποιον παρακολουθεί το κυπριακό είναι μεταξύ ομοϊδεατών. Ο Τατάρ, όπως τζαι ο Άριστος εν εθνικιστές – απλώς ο ένας μισά του έλληνες, τζαι ο άλλος του τούρκους. Αλλά έχουν τζαι ένα κοινό – τζαι οι δυο μισούν τους κυπραίους. Τους κάτοικους της Κύπρου που ταυτίζονται μες τον χώρο τους  [αντί γειτονικές χώρες, όπως οι εθνικιστές τζαι των δυο κοινοτήτων].

Το ενδιαφέρον βέβαια είναι ότι ο Άριστος έτρεξε τόσο πρόθυμα να υιοθετήσει την λαφαζανιά της Θεοχάρους για τον «νότο» κοκ, που θύμιζε «κουρτισμένο από τζαιρό».

Ο καθένας με το κόλλημα του. Έκαμε μεν κριτική στην κυβέρνηση [απέναντι στην οποία γενικά είναι φιλικός με μικροδιαφοροποιήσεις] για την βία στην πρώτη διαδήλωση των Ως Δαμέ. Τζαι τούτο αξίζει να του αναγνωριστεί.

Αλλά ο καημένος πρέπει να έφκαλεν τσούννες, θωρώντας την εστίαση σε συνθήματα επανένωσης. Οπότε άμα είδε την λαφαζανιά της Θεοχάρους εσπούρτησε το κάγρι του φαίνεται..

Τζαι ο καθένας που έσιει κάγρι φκάλλει το που τα απωθημένα του. Τζαι έτσι  ο Άριστος έγραφε σε τζήνο το κείμενο ενάντια στο Ως Δαμέ ότι [με τεκμήριο την έκφραση «κυβέρνηση στο νότο» ή έστω όπως το είδε στην συναγερμική προπαγάνδα «κυβέρνηση του νότου»] υπάρχει αποδοχή της διχοτόμησης που ήθελε ο Ντενκτάς.

Ήταν ένα ανόητο, ακόμα τζαι με βάση τις εθνικιστικές ανοησίες γενικότερα, επιχείρημα. Τί σχέση είχαν με την φαντασίωση δυο κρατών του Ντενκτάς, όσοι ήθελαν [βόρεια τζαι νότια] να ζήσουν μαζί;… Τούτη ήταν/είναι η θέση των Ως Δαμέ. Η οποία εκφράζεται τζαι με ένα τεράστιο πανο που λαλεί τζαι σε 2 γλώσσες «παλεύκουμεν μαζι για ούλλα»..

Τζαι όσο κολλημένος τζαι να εν ο Άριστος εμπόρεν να το καταλάβει.

Αλλά αντί να το δει, άφησε το απωθημένο του να φκει περίπατο [η τούτον τον εσύμφερε]. Τζαι τί μας είπε – ομολόγησε ότι υπάρχουν οπαδοί του Ντενκτάς [όπως πολύ καλά το καταγράφει αναλυτικά τζαι εμπειρικά ο Γρηγόρης Ιωάννου] στην ελληνοκυπριακή κοινότητα.

Αλλα ξέρει ο Άριστος ότι εν η δίκη του ιδεολογία που πολεμά σήμερα για το όραμα του Ντενκτάς.

Τελικά ύστερα που λλίες ημέρες φαίνεται ότι εδώθηκε λήξη εκστρατείας δαιμονοποίησης από τον ΔΗΣΥ, οπότε ο Άριστος άρκεψε να χρησιμοποιά τζαι ο ίδιος την λέξη «νότος».. Τζαι ειρωνικά να το λαλεί – γιατί εν το ελαλούσαν ειρωνικά τζαι οι Ως Δαμέ;

Βασικά, ο Άριστος παρά το μένος του, αντιγράφει τους Ως Δαμέ..

Εκατάλαβε ότι οι Ως Δαμέ με την ρήξη που προκάλεσαν, απελευθέρωσαν την χρήση της γεωγραφίας στις αναφορές στην Κύπρο..

Ακόμα τζαι για τον Άριστο.. :)


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η υποθεση της κ. Γιαννάκη φαίνεται να μετατράπηκε, με τις αντιδράσεις της [τζαι των εκ των φαινομένων, υποστηρικτών της], σε υποψία σαν σύμπτωμα διαπλοκής... το οποίο ενισχύεται από ένα είδος άγχους για λογοκρισία από.. τους «υπερασπιστές»..

Επίπεδο γελοιότητας με το συμπάθκειο – τα κοπελλούθκια του Χριστοδουλίδη πρέπει να πηαίνουν σχολείο με κρατική επιχορήγηση;

· Η Γιαννάκη, όπως ήρταν τα πράματα Χριστοδουλίδη, εν εσένα που εκθετει, με το δημοσιογραφικό δίκτυο που φαίνεται να πλάκωσε για να στηρίξει/προωθήσει τουτο που φαινεται σαν συγκάλυψη...